loading...
شیک تـــــــم
طراح جون بازدید : 94 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (11)

بنر  ساده پرهام طراحی شد ...

امیدوارم مورد پسند سفارش دهنده قرار گیرد | شیک تــــــم زیبا ترین مرجع گرافیک

آدرس بنر را در جای مورد نظر در قالب خود قرار دهید ...

آدرس بنر:

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرهام در تاریخ 1392/07/05 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

من همیشه در سایتت آنلاینم بدون.
خونسرد شدی یا نه؟
خوشحال هستی یا نه؟
بی کار هستی یا نه؟
یک بازی رعیس کشی هست برو دانلود کن خیلی با حاله؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : بله آقا خونسرد هستم.

این نظر توسط پرهام در تاریخ 1392/07/04 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

تو چرا اینقدر از دست من عصبانی هستی بابا خون سرد ریلکس چرا قاطی یک نفس عمیق بکش و بگو خدایا شکرت.
بای سینا جانشکلکشکلک

این نظر توسط پرهام در تاریخ 1392/07/04 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

آدرس مستقیم بنر رو بهم بدهشکلک
پاسخ : آقا روی ادامه مطلب بنرت کلیک کن.....
بعد عضو شو وقتی که عضو شدی آدرس بنرت میاد.......

این نظر توسط پرهام در تاریخ 1392/07/04 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

من بنر وبلاگ شما رو قرار دادم ها
پاسخ : چیکار کنم شما که پول بنده رو ندادین که......

این نظر توسط پرهام در تاریخ 1392/07/04 و 9:18 دقیقه ارسال شده است

شما چرا برای دیگران بنرای قشنگ درست میکنید برای من بنر ساده.
مال منو درست و قشنگ کن.
پاسخ : گفتم دیگه.........

این نظر توسط پرهام در تاریخ 1392/07/04 و 9:10 دقیقه ارسال شده است

چرا درست نمی کنی سینا جان؟
پاسخ : ما قالب شما را ویرایش کردیم"1"
برای وبلاگ دیگرتان بنر درست کردیم"2"
برای این وب هم بنر درست کردیم "3"
دیگه چی می خوای.
من گفته بودم که برای همه فقط 2 یا 3 کار میتونیم کنیم حالا نوبت شما تموم شده.
اگر می خواهیم بنر یا چیز دیگری درست کنیم 2000 تومان باید پرداخت کنین.

این نظر توسط پرهام در تاریخ 1392/07/02 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

سلام سینا جان دستت درد نکنه فقط میشه اون (و) که بین Game-v-s4u و دانلود و اخبار گیم است رو برداری.
و یکم شیک تر و حرفه ایش کن سینا جان.شکلک
پاسخ : حرفه ای نمی شه
ولی و هارو که خودت تو شفارشات برامون فرستادی رو حذف می کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 896
  • بازدید کلی : 7,081